PARTNEŘI

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Program VIII., evid. Č. projektu SPORT VIII-0929/2017

       

SLEDUJTE NÁS

Návod na kondiční trénink – Kuba I

                                               
5.
Listopad
2020

Kondiční trénink doma I

Rozcvička

 

  • Zahřátí v podobě švihadla/panák/nástupy do tokui-waza (osobní technika) – 5 minut
  • Prokroužení všech kloubů a v případě potřeby dynamický strečink pro následně namáhané partie

Hlavní náplň

 

Trénink 5×5 minut full body

Při splnění počtu daného cviku jedinec po zbytek minuty odpočívá a připravuje se na další kolo. Doporučuji si nastavit časovač na 25 minut a plnit cviky podle odpočítávajícího se času. Jakmile uběhne 1 minuta následuje hned další série.

  • 5 minut angličáky – Za 1 minutu 10 angličáků, zbytek minuty odpočinek. 5x zopakovat.
  • 5 minut výpady – Za 1 minutu 24 výpadů (12 levá – 12 pravá), zbytek minuty odpočinek. 5x zopakovat.
  • 5 minut kliky – Za 1 minutu 12 kliků, zbytek minuty odpočinek, 5x zopakovat.
  • 5 minut dřepy s výskokem – Za 1 minutu 20 dřepů, zbytek minuty odpočinek.

Po skončení poslední minuty následuje 5ti minutový cyklus rozdělený na 5 cviků prováděných 1 minutu po celou dobu. Cviky na sebe ihned navazují a probíhají v plné intenzitě.

  • 1 minutu panák
  • 1 minutu boxerský běh
  • 1 minutu lyžař
  • 1 minutu uchi-komi
  • 1 minutu tokui-waza

Na závěr doporučuji strečink s delší výdrží v krajních polohách. Zaměřte se hlavně na namáhané partie.

Pokud některé cviky neznáte, využijte prohlížeč a cviky dohledejte. Pokud vám počty opakování nevyhovují, upravte si je podle vlastní zdatnosti.

Díky a držte se, Kuba.